۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۵۷

حجت الاسلام معبودی:

بسیج رسانه در قزوین بدنبال ایجاد رسانه مطلوب و متعهد باشد

بسیج رسانه در قزوین بدنبال ایجاد رسانه مطلوب و متعهد باشد

قزوین- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مهمترین رسالت بسیج رسانه باید جذب نیروهای توانمند برای ایجاد رسانه ای مطلوب و متعهد برای تحقق اهداف نظام باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بسیج و رسانه ظهر یکشنبه با حضور محمدرضا شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین و جمعی از فعالان رسانه ای استان در سالن شهید حسن پور سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام علی معبودی در این مراسم هدف از برگزاری همایش بسیج و رسانه را معرفی یک رسانه در تراز جمهوری اسلامی به دنیا عنوان کردو اظهارداشت: در دنیای امروز رسانه های مختلفی وجود دارند که این رسانه همه جای عالم را فتح کردند، اما رسانه ای که مطابق با آرمان ها و اهداف جمهوری اسلامی باشد و بر اساس این آرمان ها حرکت کند، کم است.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش اساسی در امنیت و آرامش جامعه دارند افزود: رسانه باید در خدمت فرهنگ جامعه باشد، در جامعه ما فرهنگ عمیق دینی با فرهنگ کهن ملی در هم تنیده شده است و ما فرهنگ آرمانی و مطلوبی داریم که می تواند به نیازها پاسخ دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: رسانه سالم در جهت ترویج فرهنگ یک کشور قدم بر دارد نه اینکه علیه آن اقدام کند و خوشبختانه بسیج همواره فرهنگ ساز بوده و در این راستا حرکت می کند.

قزوین

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: ایجاد آرامش در جامعه و پرهیز از برخی دعواهای بی جهت، و متشنج نکردن افکار مردم را از جمله ویژگی های رسانه سالم عنوان کرد.

وی یادآورشد: احترام به آزادی و حفظ حرمت آن از دیگر ویژگی های رسانه سالم است، آزادی در چارچوب شرع و قانون، انسان را به کمال می رساند.

وی بیان کرد: رسانه ای سالم است که تلاش کند در تفسیر و تبیین آزادی صحیح، جامعه را به سوی صلاح و آزادگی سوق دهد.

این مسئول، سوء استفاده از نام آزادی، فتنه انگیزی و توطئه گری، انتشار تیترها و مقالات ضدانقلابی و تشویش اذهان عمومی را از ویژگی های رسانه انحرافی دانست.

قزوین

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان مهمترین رسالت بسیج رسانه را ایجاد رسانه مطلوب و صحیح به عنوان الگو در جهان بیان کرد.

 

کد خبر 2462645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha